2014. augusztus 18., hétfő

2. rész - Melyik az igazi Justin?

Eldöntöttem, hogy elmegyek arra a találkozóra, sok veszteni valóm nincsen, legalább jobban megismerem őt. Felhívtam Justint, hogy megmondjam neki.
-Haló? -szólt bele a telefonba.
-Szia Justin!
-Bella! Hogy-hogy felhívtál? -kérdezte.
-Csak gondolkoztam, és úgy döntöttem, hogy találkozhatunk, hogy jobban megismerkedjünk.
-Ohh ezt jó hallani. -mondta.
-Akkor mikor? -kérdeztem.
-Nem is tudom, neked mikor jó? Mondjuk holnap?
-Nekem jó. 11 óra?
-Tökéletes. 11-re megyek érted!
-Rendben. Na megyek is szia. 
-Szia. Csók! -ahogy ezt mondta, le is raktuk mind a ketten.
Lementem a konyhába és kerestem valami kaját. Nicole épp ott ült és evett.
-Szia. Mizu? -kérdezte.
-Szia. Semmi különös. -mondtam neki, nem túl meggyőzően.
-Na mi az?
-Mondom, hogy semmi.
-Tudom hogy van valami!
-Mi? Pl. azt, hogy holnap találkozóm lesz Justin Bieberrel? Áhh ez tényleg lehetetlen nem? Hiszen rühellem őt!
-Hogy mi? Találkozol vele? Csak nem bejössz neki? Vagy ő neked? -kíváncsiskodott.
-Nem nem jön be, csak megismerkedünk, ennyi! Nem vagyok olyan könnyű eset, hogy egyszer szépen rám néz, és már az ágyában kötök ki!
-Tudom. -mosolygott.
-Ne félts! Nem fog semmi sem történni.
-Honnan veszed, hogy ezért kérdezősködtem?
-Nicole! Talán onnan, hogy nagyon jól ismerlek?!
-Az lehet! -nevetett.
-Ettél már? -kérdeztem.
-Nem még mióta hazajöttünk nem.
-Rendelünk pizzát?
-Aha! Rendeljünk, úgy is éhes vagyok.
-Hát én is.
Kivettem a telefonomat a zsebemből, és tárcsáztam a számot. Hamar fel is vették.
-Jó napot! -szóltam bele.
-Jó napot! Milyen pizzát szeretne! rendelni?
-Kérek egy kis méretű gombás pizzát, és egy szintén kis méretű baconös pizzát.
-Oké. Fél óra múlva ott lesz a pizza!
-Köszönöm. Viszont hallásra!
-Én köszönöm! Viszont hallásra!
Felmentem a szobámba és felnéztem Twitterre, Facebookra, Tumblrra, Askra, de bárcsak ne tettem volna. Mindegyik oldalon írogattak, hogy "Te jársz Justinnal?" meg, hogy "Mit eszik rajtad Justin? Én jobba vagyok nála." Hát ez vicces, jobb nálam az a kurva, mégis velem akar Bieber találkozni. Sok irigy ribanc. Azt hiszik, hogy nekem annyira kell Justin. Nagyot tévednek! Na mindegy nem is érdekel. Gondolatmenetemből Nicole zökkentett ki.
-Bella! Megérkezett a pizza! -kiabált fel a szobámba.
-Megyek! -válaszoltam neki.
Lementem a pizzáért majd visszamentem az én kis rezidenciámra. Elkezdtem enni a pizzát, mikor valaki csöngetett. Hát ezt nem hiszem el... ki a tököm lehet az? káromkodtam magamba. Lementem a lépcsőn és mentem ajtót nyitni. Egy lány állt az ajtóba.
-Szia! Hát te ki vagy?
-Szia! Én Ketrin Andretti vagyok. Te pedig Bella Henley. -mosolygott.
-Igen én vagyok. Honnan tudod?
-Új lány vagy a suliba nem?
-Igen!
-Bemehetek? -kérdezte.
-Persze gyere, és beszélgessünk ott.
-Oké.
Beengedtem Ketrint majd felmentünk a szobámba. Leültünk az ágyra és elkezdte a mondandóját.
-Tudod azért jöttem, mert ismerkedni szeretnék veled. Meg egy kicsit felakarlak világosítani a suliról. -mondta.
-Ohh értem. Akkor mesélj valamit magadról egy kicsit utána pedig én is mesélek!
-Hmm oké. 18 éves vagyok. Szüleimmel élek itt Kanadában. Van egy öcsém. Szeretek biciklizni, görkorizni, sétálni, haverkodni. Szoktam járni a haverokkal bulizni. Sokat lógok fiúkkal, mert a suliban egy csomó lány kurva, beképzelt ribanc. Na mindegy is, nem nagyon tudok magamról mesélni, majd idővel megismersz. Na most te jössz!
-Én is 18 éves vagyok. Van egy nővérem akit nagyon imádok. Én is a szüleimmel élek itt. 2 hónapja költöztünk ide. Szeretek barátkozni emberekkel, sportolni, stb. Kb. ennyi amit tudni kell rólam.
-Értelek. Amúgy mióta itt vagy azóta kikkel ismerkedtél?
-Hát nem sok mindenkivel. Ma összefutottam Justin Bieberrel, és most veled. Öhhhhmm ennyi.
-HOGY MI? JUSTIN BIEBERREL?
-Tudom most jön az hogy te is féltékeny vagy, mert te is rajong érte.
-Nem dehogyis. Épp ellenkezőleg. Gyűlölöm őt, mindig menőzik a suliba is. Azt hiszi hogy valami király vagy mit tudom én. Szerintem neked sem kellene vele jóba lenned.
-Én nem vagyok vele jóba, csak találkoztam vele, meg holnap is fogunk, hogy megismerkedjünk.
-Hát vigyázz magadra! Ha Kate fülébe jut, hogy te jóba vagy Justinnal, akkor biztos, hogy rád fog szállni, mert neki bejön Bieber. Ja meg a sráccal is vigyázz, ő mindent megkap amit akar. Lehet hogy te vagy a következő áldozata. -mondta.- Na de nekem most mennem kell.
-Oké. Lekísérlek az ajtóig.
-Rendben.
-Majd bejelöllek facebookon és ott tudunk beszélni, meg a telefonszámomat is megadom oké?
-Persze. Na szia.
-Szia.
Elköszöntünk egymástól. Felmentem vissza a szobámba és megnéztem az időt. 5:56. Azt a hogy elment az idő. Leültem az ágyamra és elkezdtem gondolkodni, hogy ez a lány honnan ismer, vagy honnan tudja, hogy hol lakok? Ebben a városban ilyen gyorsan terjednek a hírek? Áhh na mindegy nem is érdekel. Nagyon unatkoztam ezért elmentem egy kicsit futni. Megálltam egy kicsit pihenni. Leültem egy padra, hirtelen egy ismerős hang szólalt meg a hátam mögül.
-Nagyon szexi vagy futás közbe. -szólt hozzám.


2 megjegyzés: